15.3.07

En herlig dag idag

Jeg snublet (bokstavelig talt!) over dette lysende, kjegleformete motivet i skogen. Den lille snøklumpen står der som et tydelig bevis på at sola har begynt å smelte bort vinteren. Likevel er det fortsatt kaldt, i skyggen.
Etter vår lille tur i skogen trente vi litt "være bak". Det er langt mer fristende å trene ofte og kort nå som sola har smeltet bort snøen fra gårdsplassen. Så fra nå av VIL jeg trene litt hver dag - det lover jeg både meg selv og Brakar, han er ALLTID klar!

3 comments:

  1. hei hei merete :)
    innmari mange fine bilder!
    hunden er nydelig <3
    hva er å trene ''være bak''? eller, det ligger vel litt i navnet? at hunden er bak? men skal den gå bak deg? eller stå bak? haha.
    da har jeg lagt igjen beskjed! dette er morsomt!
    stor klem fra mona :)

    ReplyDelete
  2. Hei Mona,
    takk for hyggelig hilsen (jeg får ikke fram din bloggadresse, send meg en mail!) Jo, ganske riktig, når vi trener freestyle med hund, er det fint hvis hunden også kan gå/være bak fører under "dansen" - det er nemlig fint å være kreativ og gjøre mange forskjellge bevegelser, utifra ulike posisjoner og retninger.. Veldig moro!

    ReplyDelete
  3. Hei Merete! Jeg fant linken til bloggen din i en freestyle-epost jeg fikk i dag. Her er mye fornøyelig lesing :)

    Jeg har skrevet litt om bloggen din i min blogg, som jeg nettopp har opprettet. Den finner du på www.etologi.no.

    Kanskje vi ses på Steven Lindsay-kurs til helgen?

    Mange hilsener fra Randi Helene Tillung, Fjellanger HUndeskole AS

    ReplyDelete