31.8.09

Ask Abyssiner

Orker ikke å reise ut å trene Khan i regnværet. Koselig å ha en katt som maser etter godbiter INNE. Han liker heller ikke værmeldinga idag. Så da var det bare å legge forholdene tilrette slik at han kunne tjene seg litt godis. (Men kun et par minutter min venn, for jeg må forberede kurs og ellers tenke freestyle..) Satte opp kamera for å se, for å dele, og tenkte å kjede sammen tre enkle, ganske kjente momenter, og belønne på slutten. Jeg satte fram en kasse, klikket noen småtriks på den, kjørte en økt med hopp gjennom racket og la ut et lite lokk som avsluttende target. Han er så kul og rolig. Glad jeg har Ask. Han sørger for forstyrrelser, adspredelse, erfaring og utfordringer. Og litt kos, når han har tid til overs. Nå, tilbake til mine freestyletanker. Hmm..

No comments:

Post a Comment