28.5.09

Brakar, farvel

Jeg elsker deg høyere enn himmelen, Brakar - min aller, aller beste venn

31 comments:

  1. Å... Hva skal man si... Uff... Kondolerer! Føler med deg...

    ReplyDelete
  2. Uff da... :-( så uendelig trist. Føler med deg.

    ReplyDelete
  3. Trist å høre - vet akkurat hvordan det er å miste noen som står deg så nær. For meg ble reddningen å tenke på alle de gode stundene vi hadde i lag.
    Føler med deg :o(

    ReplyDelete
  4. Så utrolig trist!
    Håper du og Khan finner trøst i hverandre.
    RIP Brakar.

    ReplyDelete
  5. Kjære Merete, Khan og pus,
    Mine tanker er med dere. Å miste en elsket skatt er forferdelig vondt og vanskelig å beskrive med ord. Sender dere styrke og varme - Brakar vil alltid være med dere i sjel og sinn.
    Varm klem fra Elín & Zanto

    ReplyDelete
  6. Jeg føler med deg, det er forferdelig vondt å miste en elsket firbent venn.
    Måtte gråte en liten skvett da jeg så filmen.
    Tankene mine går til dere som er igjen, håper dere som Katrine skriver finner trøst i hverandre.

    Stor og varm klem fra meg

    ReplyDelete
  7. Åh kära, kära du! Jag är så ledsen för din skull! Att mista sin allra bästa vän är så fruktansvärt ledsamt! Jag tänker på dig! men också på att Brakar aldrig kunnat fått det bättre än att få leva sitt liv med dig! Så älskad och uppskattad för den han var. Så många roliga upplevelser ni har haft tillsammans som inte bara glatt er två utan även oss som fick äran att ser er in action!
    Massor av kramar från /Yvonne o co

    ReplyDelete
  8. Kära Merete,jag beklagar verkligen djupt din sorg efter Brakar. Så fruktansvärt sorgligt. Jag känner med dig och förstår hur oerhört tungt det måste vara. Brakar var en fantastisk hund som vi kommer att minnas med glädje. Den utstrålning ni två hade tillsammans i freestyleringen var fantastisk.

    ReplyDelete
  9. Så trist å høre, stakkars deg nå har du det vondt. Tenk for et radarpar dere var, alle har jo hørt om Brakar, selv ungene utfor butikken i finnmark:-)

    Varme tanker sendes.

    Mari, Micke og Mio

    ReplyDelete
  10. Det gør mig frygteligt ondt at høre.

    God jagt Brakar - dans for englene indtil du igen kan danse med Merete!

    ReplyDelete
  11. Å Merete *stoooor klem*
    Dette var utrolig leit - jeg skulle ønske jeg kunne komme med noen ord som ville gjøre det litt lettere for deg, men ord blir så fattige i sånne stunder.
    Jeg føler så med deg, og sender deg mange mange varme tanker og en stor god klem.

    ReplyDelete
  12. Vad sorgligt, vår endaste Brakar har lämnat dig och oss andra som fick njuta av er vänskap. bleklagar sorgen, det blöder i mitt hjärta. Det finns inget värre än att förlora en bästa vän, men när jag tänker på dig Merete så lever Brakar i dig. Han vandrar nog alltid vid din sida. Varm kram till dig

    ReplyDelete
  13. En god tanke sendes også fra Trøndelag!

    Mvh
    Merethe på Heierås

    ReplyDelete
  14. Vet at ord ikke kan erstatte noe av hva du er igjennom. Men vi som har vært så heldig å bli kjent med dere vil ikke glemme GULLGUTTEN
    . Og BRAKAR som har fått livet sitt sammen med deg har hatt et utrolig godt liv.Der er det vel mange misunnelser både av to og firbente varme tanker fra
    . Vil i fred Brakar du vil bestandig være sammen med oss.

    Masse varme tanker fra
    Trym og Vivi

    ReplyDelete
  15. Han var den flotteste og vakreste, og sammen var dere fantastiske! Han smiler til deg nå Merete, og han vet at du smiler til han. Mange, mange trøstetanker fra Bente og Ilunga

    ReplyDelete
  16. Brakar har vært til stor hjelp for for på mange måter for Ayla og meg, og jeg vet at mange har lært og blitt inspirert av det flotte samarbeidet dere hadde.
    Tusen takk for alt dere har delt med oss i alle disse årene!

    Hvil i fred, Brakar...

    ReplyDelete
  17. Uff, dette var forferdelig trist:-( Føler meg deg.

    Hvil i fred Brakar!

    ReplyDelete
  18. Den usigelige tomheten når en mangler. Vit at Brakar kommer og besøker deg i drømmene dine - for å sjekke at du har det bra og for å fortelle at han har det bra. Det er mulig menneskehjernen rører til disse drømmene, det er så. Men våkne om morgenen og huske at en kjær venn/familiemedlem var innom, det kan hjelpe litt.

    ReplyDelete
  19. Kjenner dere ikke, men du og Brakar har inspirert så mange i hele hunde-Norge gjennom deres opptredner, boken "Veien til en Brakar" og dine artikler. Sørger med deg i tapet over din kjære venn, og sender deg med din familie mange varme tanker. Brakar danser over regnbuebroen, og en vakker dag vil dere danse sammen igjen.
    Takk for alt du har gitt andre hunder og hundeeiere, Brakar.

    Mvh Therese og gronnisen Czarina.

    ReplyDelete
  20. Hvilken flot film med billeder af Brakar.Jeg måtte fælde en lille tåre da jerg så den. En flot hund var han.
    Føler med dig i sorgen
    Masse klen fra Christine,Tara og Sessa

    ReplyDelete
  21. Jag beklagar så mycket Merete!!! :( *kramar om*

    ReplyDelete
  22. Beklager sorgen, så trist det er. Brakar har liksom vært her alltid. Masse klemmer fra siv og kry

    ReplyDelete
  23. Kjære kjære mamma!
    Jeg klarer nesten ikke titte på denne siden din om dagene for jeg blir så utrolig lei meg. jeg savner Brakar og jeg skulle ønske at jeg kunne gitt han en siste masasje og klem før han forsvant inn i evigheten. Jeg tror det er det samme som jeg føler med Easy som jeg kommer til å fæle med Brakar - de ER ikke døde for meg for jeg har dem hos meg og jeg kan tenke på hvor mye JEG har lært av både Brakar og Easy, og ikke minst hvor mye DU har lært av de begge.
    Jeg vil ikke ringe deg enda for jeg tenker at du kan ringe meg når du føler for å snakke :-)
    Jeg elsker deg mamman min!
    store klemme fra Kesia! <3

    ReplyDelete
  24. Åhhhhh, dette var usigelig trist. Føler med deg i sorgen over å ha mistet den beste vennen gjennom mange år.

    Siri, Babs og Willy

    ReplyDelete
  25. Da jeg hørte om dette, ble jeg fryktelig lei meg. Jeg og hunden min har vært fans av dere siden vi hørte om dere. Du kan være veldig stolt av arbeidet du har gjort med Brakara, Merete. Du skal vite at alle hundeeiere og andre mennesker som har hørt om deg, eller sett dere danse eller jobbe sammen, føler med deg. Du har mistet din aller beste venn, og man kan ikke få den tilbake. Men en ting kan du trøste deg med: DU HAR GJORT LIVET TIL BRAKAR SÅ GODT SOM DU BARE KUNNE! DU HAR VIST HELE HUNDENORGE AT MAN IKKE TRENGER "NEI" OG "FY" I TRENING AV HUND! Du skal vite at du har gjort en utrolig jobb med Brakar, og Brakar har det ikke vondt nå!

    Mvh og trøstende hilsen
    TO STORE FANS AV DERE!!!!

    ReplyDelete
  26. Kondolerer, forstår at det er ett veldig stor tap for deg. Jeg synes også det er et stort tap for hunde-Norge

    ReplyDelete
  27. Tänker på er och beklagar sorgen...
    /Erika & Willow

    ReplyDelete