17.2.09

Freestyle















Khan og jeg har hatt en økt med freestylemomenter; bakke om, mitt, slalåm, snu... vi er forberedt for morgendagens felles freestyletrening på grendeshuset her hos oss i Tosebygda. Ta kontakt hvis DU vil komme! Vil du ikke trene? - vi trenger også publikum for å trene på "oppvisningssetting". Veldig fint for oss å få trent inne på teppe sammen med venner og kjente - kaffe og kakeservering attåt! Swing it, vær velkommen! Ta kontakt for mer info. : easydog@online.no

3 comments:

  1. Jeg har akkurat kjøpt meg en ny CD: Coldplay's nyeste.
    Bedre kjøp har jeg ikke gjort på leeenge. Jeg rusler ute på tur, hopper og spretter mens jeg synger med. Blir lett og glad til sinns.
    Den er faktisk SÅ bra at jeg kjenner jeg er blitt litt inspirert til å danse med hunden!
    Det er nesten så jeg ser programmet for mitt indre mens jeg hører musikken.... jeg har valgt ut låt og greier ;)
    men så var det bare å GJØRE NOE MED DET da ;)

    ReplyDelete
  2. Kule bilder, Merete! Jeg er så inspirert over alt du får til!

    Nina, hva med coaching? ;)

    Renate

    ReplyDelete
  3. Ække MYE jeg orker å få til, Renate, men det jeg orker å GJØRE av hjertens lyst, DET får jeg til.
    De bitene jeg får til handler kun og alltid om freestyle, for det ER i hjertet. .

    ReplyDelete