15.1.07

Leie lokale


Endelig kan jeg se fram til å trene freestyle innendørs i vinter (vinter??). Vel, snø eller ikke snø, det er uansett kaldt og ufyselig å danse utendørs på holka. Jeg skal få leie 2. etg i et hus i Båstad, ca. 15 kjøring hjemmefra. Gleder meg - tror Brakar vil trives der og. Sannsynligvis kommer jeg til å gidde å trene målrettet og strukturert når jeg faktisk må dra avsted for å trene. Uvandt, jeg som for det meste danser bak låven i måneskinn! Det er mer motiverende og lettere å trene freestyle uten stor vinterjakke og tunge støvler! Bare formen kommer tilbake nå så.. Jeg har lenge hatt forferdelig vondt i armer og skuldre etter at jeg prøvde å trene ørlite med apparater/vekter, og har dessuten utviklet endel spasmer i bena. Dette i tillegg til de vanlige ryggsmertene gjør at det er litt tungt å danse akkurat nå. Men vi kommer, vi kommer - jeg leter etter en ny låt og lytter til mye fin musikk. Etter "suksessen" i Gøteborg er det jo bare å fortsette, vi må jo det - mens vi kan.
Vi kan i hvertfall innimellom! Begynner så smått å kjenne litt inspirasjon ved tanken på å holde kurs igjen også, tror vi skal sette opp et klikker/freestylekurs her snart! Så der det er liv er det håp - eller motsatt. Og idag skinner sola og Proffen er i mye bedre form. Han har nemlig vært dårlig i helga og vi var skrekkelig bekymret en stund. Men, nå er det igjen full gallopp! Yiha!

No comments:

Post a Comment