7.7.07

Fortsatt blant oss!

Sommer - og da sitter jeg ikke her ved pc'n mye, men er ute og trener med Brakar eller/og fotograferer :o) Dessuten har jeg nylig vært på 1 ukes kurs i digital fotografering og bildebehandling i Trøndelag og det var lærerikt, moro, litt kjedelig og mye slitsomt. Hadde forøvrig også en liten freestyleoppvisning til vår gamle låt av Cher, "I'm strong enough". Det var bare MORO, takk flinke Brakar!












I går og idag har Ellen og gutta vært her og vi har klart å koreografere ferdig vår nye pardans + trent med og uten hundene! Fantastisk godt jobba ja, vi imponerte oss selv, for innsatsen og engasjementet vårt var usedvanlig stor nå. Antrekk har vi også kjøpt (!) - vi er faktisk godt igang med finpuss og diverse tilpasninger av det hele = MORO! Men nå orker jeg ikke sitte her, jeg må nemlig ned i stua og HVILE i sofaen med en hakkeøkt, jeg må lage noen lapper som skal syes på antrekket. Utrolig hvor mye rart vi gjør, som alt har å gjøre med hundetrening og ikke minst med freestyle!? Absolutt alt jeg gjør sirkler rundt Vetle, Morten, Proffen, Brakar....


Ask..

1 comment:

  1. Moro med fotokurs! Du må ta stupe-bade bilde av Nimba en gang altså!

    ReplyDelete