16.6.10

En stor vekst

Det er fint ute akkurat nå, og rett bak huset vokser vakre, ville vekster. En av de aller vakreste heter Khan, og han popper fram både her og der, i skog og i have. Vi jobber med bokseprogrammet vårt i en utvidet versjon nemlig, og det er fint å teste ordforståelse i ulike settinger - hehe, kanskje jeg bør bytte ut "bamse" med "blomst"? Lengden på program og musikk er utvidet til 2 min og 44 sek. Jeg har et mål om å bli ferdig med dette nå, for å få krefter og motivasjon til å begynne med noe nytt. Det er vanskelig å motivere meg selv til å bokse. Siden jeg kan gå med dette litt endrede programmet i klasse II, så er det nettopp det jeg vil gjøre. Mitt mål er ikke å vinne, men å få opprykk to ganger. Da er jeg ferdig med dette og "a dream come true". Men jeg må til Sverige. Det har desverre ikke vært mulig for meg å melde på i klasse II i Norge. Jeg får gjøre en innsats nå, heller ta det rolig framover. Vil bruke lang tid på neste prosjekt. Vi skal kose oss og fortsette med ro-trening, som jeg alltid har prioritert med mine hunder. Og litt ny freestyle.. Khan er heftig og intens som sin eier, og jeg tror både han og jeg vil ha godt av litt rolig, alternativ aktivitet framover. Så, da får vi ønske oss selv lykke til førstkommende helg! For de som vil mimre litt og se glimt fra et hyggelig arrangement, har jeg endelig lagt ut en liten filmsnutt fra Norges første offisielle freestylekonkurranse. Værsågod, ta en titt og kos deg med glad og god stemning!

3 comments:

  1. Ønsker dere masse Lykke til på konkurransen til helgen. God tur til Sverige.

    ReplyDelete
  2. Ønsker dere en riktig riktig god tur , - og lykke til i klasse 2 !

    Klem fra
    Kjerringa og fosserødgjenen

    ReplyDelete
  3. Bra jobbet, kjøttrull!! ;)))

    ReplyDelete