24.12.10

GOD JUL, NAV

TAKK!!! Super julegave fra NAV. Menneskene bak NAV forstod hvilket grunnleggende behov hundedansedamen i Trøgstad har! (Ja, de kaller meg det :) Nemlig stort behov for en doning som kan hjelpe meg ut på tur, for og få mosjonert Khan, min elskede "toppidrettsutøverhund"! Jeg strever med å gå mer enn svært langsomme turer, vanlig gangtempo er helt umulig etter et par minutter. Men nå har jeg fått en Breeze, det er en firehjuling som ser ganske fancy og fin ut, så nå skal det bli andre boller, Khan skal få bedre og mer mosjon igjen, og jeg kan få mer frisk luft - hurraaaa! Nå ser jeg fram til resten av denne vinteren. Endelig skal vi bevege oss i et høyere tempo, faktisk 10 km/t - langs de fine gårdsveiene rundt omkring. Proffen skal få være med i ny og ne. GLAD! GLAD! GLAD - JUL!!


2 comments:

  1. Den er jo bærre lekker!! Kjempefin! Ser utviklingen har gått videre siden min gamle scooter ja ;) Grattis! R

    ReplyDelete
  2. Den har god fjæring, sterk motor, er lett å styre og svinge med, og stabil. Det eneste er at det går jo litt sakte i "gåfart", for innimellom får jeg så lyst¨å fyke avsted! Men det er fint for Khan sin del, da tempoet matcher hans jogging i trav! TAKK, R!

    ReplyDelete