18.12.06

Tomgangstrening!

Det har vært tomgangstrening for min del disse to ukene i desember. Jeg har ikke klart å ta mange initiativ. Eva og Knerten var her en dag og jeg fikk se hennes fine, nye øvelse baklengs rundt, men bortsett fra det har vi gjort lite som har med freestyle å gjøre! Vel, jeg drømmer ofte om koreografi og musikk om nettene, men det gjelder vel ikke som effektiv trening... Brakar er forøvrig klar og slenger seg rundt baklengs og forlengs som alltid da jeg bare prøver å rusle rolig rundt i skogen. Vi nyter disse fredlige dagene før nyttårsrakettene gjør livet surt både for han og meg - vi lider jo sammen på nyttårsaften, han og jeg. Jeg har forresten fått et tips om et innendørs lokale i Båstad, Trøgstad. Det blir spennende! Tror det blir lettere å trene dans inne i varmen, det tar ikke så mye energi fra meg. Håper det ordner seg, det viser seg jo ofte at hunder ikke er velkomne pga allergi.
I mellomtiden får jeg hakke litt flere julegaver, det får meg til å slappe av mens kroppen forhåpentligvis hviler og kommer i farta igjen, til neste runde med freestyle - som forøvrig blir My Dog07 i Gøteborg. Bare vi får trent snart. Kanskje i morgen, overimorgen eller hvertfall i romjula!

No comments:

Post a Comment