26.7.08

Langsom

Varmen gjør at vi er inne, og ute i skumringen når sola har gått ned. Hundene her i huset er trege og mest i ro nå. Jeg òg. Passer bra. Så da legger jeg ut en filmsnutt av Khan og meg et par uker tilbake, hvor jeg øver på å ha nettopp langsomme, rolige bevegelser. Dette kan jo fort bli kjedelig, men i freestyle så hører det med, og det krever en god koreografi. Med Khan føler jeg at noe slikt kan bli riktig fint en vakker dag. Trenger flyt og trygghet. Han er pr. idag mer fjortiss enn det ser ut til her. Og, har sett og sagt det siden jeg første gang så han; Tjukken ;o) er og blir en helt annen historie enn bombastiske Brakar - og ja, det er godt det. Kul Khan. Søt Khan. Flinkhan!

1 comment:

  1. HERLIG!!!

    Farmor synes selvsagt at Khan er sååå flink ;-)

    ReplyDelete