2.7.08

Kreativ opera

Vi tok med smågutta på Opera'n. Det var flott og sannerlig en fin opplevelse i hvitt, glass og sterkt lys, selvom vi alle nok følte oss litt forblåste og muligens litt utilpasse i alt det rene og harde. Det hadde passet dårlig med bæsing og tissing her! Gutta stilte seg vakkert opp i det skarpe lyset og viste bra selvkontroll, til tross for noen yppige kast hit og dit, hvis en måke kom for nær. Fin trening for å ignorere måker, barn som løp nedover bratte gulv, og ikke minst turister i hopetall. Veldig flinke var de begge. Vi følte etterhvert elementene på kroppen, så nok var nok for opera. Denne unge jenta synger vakkert! Jeg pleier faktisk å høre på opera ganske så ofte. Men jeg tror ikke at Khan og jeg skal satse på opera for freestyle. For selvom Khan muligens er fin til slik musikk, så er det liksom noe feil med meg i denne sammenheng.. Men nå er jeg inspirert til å finne musikk for å begynne å leke litt, og jeg begynner å få en slags idè - og det er jeg glad for! Kreative bilder, ikke sant?!













No comments:

Post a Comment