12.7.08

Takk!

Takk til herlige Ilunga, Happy, Noah, Sassy, Esther, Mixi, Knerten, Minnie, Scott, Nita, Idefix, Mindy, Khan og Proffen, og dere herlige tobeinte som kom i Brakar's bursdag igår. Jeg synes det er hyggelig å gjøre stas på oss selv og de fantastiske hundene våre. Da er det ekstra gøy å ha venner og bekjente som tør å bli med å slå ut pelsen på en uformell, men likevel ordentelig måte uten å la seg affisere av noen kreative konkurranser just for fun! (JA til lek sier jeg bare!) Også takk til Mami & Per Ole som ga god bedømning med entusiastiske Happy som vinner og Nita som hoppende god nummer to. Takk for gratulasjoner både her og der, foto av fiinkhan i vannapport fra Anniken og underholdende bursdagsrapport med herlige bilder i bloggen til Merete G. Det er til å grine av og jeg er inderlig takknemlig for gaver og alt sammen. Idag er både Brakar og jeg sliten og har nok med å børste våre grå hår, men vi fikk et hyggelig minne!Jeg vil aldri glemme synet av Brakar som lå rolig i midten mens gjester bukket, nikket, neiet svingte omkring. Nå skal jeg høre på en rørende CD vi fikk

1 comment:

  1. Gratulerer med vell overstått til Brakar! Høres ut som om dere hadde en gøy bursdagsfest :)

    ReplyDelete