25.12.08

Halte

God jul? Brakar ville hente en ball i går, skled litt, hylte og siden har han ikke satt ned benet. Vondt å legge seg ned med et dinglende ben, alt er vanskelig nå, han har jo også sine kroniske plager.. Og jeg har overbelastet min opererte fot og er tilbake på krykker. Brakar og jeg har alltid vært synkrone. Håper at dette også går over, så vi kan få være "gamle" i fred.

HÅP
Når alle ord tier
og tennene fryser ihop,
du synes du har skår i munnen,
da
står plutselig
et tre i døra
og hvisker grønt
med snø i baret
(Hans Børli)

3 comments:

  1. Hei! Fortsatt god jul (håper jeg)
    Ikke bra med foten til Brakar (eller din) håper det retter seg for dere begge!

    Klem

    ReplyDelete
  2. Hei!
    Er innom for å ønske god jul - og nå blir det også god bedring til deg og Brakar seg jeg! Håper dere kommer dere fort begge to..

    En god juleklem sendes herved til Khan - han er vel i storform regner jeg med ;-)

    Mvh
    Farmor på Heierås

    ReplyDelete