20.2.07

"Mitt liv som hund" eller no

En typisk Meretebursdag ser du her; de fleste nede på gulvet eller i ferd med å belønne en hund eller tre - i hvertfall jeg -hundene alltid i fokus. Siste hund i familien er Shila, en 9 mnd gammel Schnauzer som skal bo hos søstra mi, Katrine og hennes søte små (og stor søt) i Oslo. Potensielle, svært lovende kursdeltagere for Knut på Skullerud! Makan til fin "fremmed" hund har jeg ikke sett på lenge, hun vandret rundt med den største selvfølge blant barna, mine hunder og katter og var rolig og nær selvom hun også var en stor valp. Ganske interessant. Hun ga meg en lærepenge i forhold til det med rase. Det er ikke bare gjeterhunder, flatter (eller phalene) som er interessante - langt ifra. Men, hmm, jeg leser en bok nå - den heter "de beste blant oss". Uten sammenligning førøvrig

No comments:

Post a Comment