13.4.07

Freestylekurs

Til helgen blir det 12 swingende svanser i Båstad + to instruktør-terviser som sikkert vil ønske å demonstrere alt som er gøy og litt til. Ellen og jeg vil dermed fullføre vår kurspakke denne våren, som startet med klikkerkurs en helg i mars og avsluttes nå, med 12 timers freestyle. Jeg har vært veldig sliten de siste par dagene, særlig etter onsdagens freestyletrening på Skullerud da jeg tillot meg å ha det litt for moro.. det straffer seg. Jeg har prøvd hardt å hvile i går og idag, for å forberede kurshelg. Har vært død-tung i kropp og sjel, bortsett fra enkelte kraftanstrengelser i forbindelse med kurs og litt eksperimentering med Brakar ute. Men Kesia blir 18 år nest uke, så jeg måtte avgårde og handle noen gaver til mitt vakre lille store menneskebarn! Hun (og Jo Andre, verdens beste "svigersønn") kommer i morgen, så da blir det bursdag etter kursdag 1. Slitsom moro å handle i Askim fordi jeg ofte møter noen jeg kjenner. Så blir jeg stående å prate helt til jeg kommer på at jeg nesten segner om, og MÅ be om en stol... Vel, vel, livet er ikke bare en dans på roser, gress, grus eller gulv for den saks skyld - det er svært så kontrastfylt og jeg syns det er vanskelig å forstå de store svingningene jeg opplever. Denne helgen blir garantert helt fantastisk - jeg ELSKER å holde kurs sammen med Ellen, Morten og Brakar! Det GIR meg inspirasjon og energi, istedet for å TA og er det artigste og mest givende jeg vet.

3 comments:

  1. Du får ha lykke til med kurset! Var utrolig morsomt å se dere trene og ha det gøy sammen på onsdag. Kjedelig at det straffer seg..
    Spike var forresten veldig sliten og fornøyd etter å ha fått løpe med Proffen.. ;o)

    ReplyDelete
  2. Heisan Merete !!
    Lykke til med kurset. Vi har allerede fått henvendelser om kurset til høsten i retrieverklubben og gleder oss !!

    Klem fra Anne Lise og sleik på øret fra Chivas

    ReplyDelete
  3. Det var vældigt inspirerande att se dig och Brakar i onsdags. Efter att samtidigt har strecklæst din bok har jag nu så många ideer i mitt huvud. :-)

    ReplyDelete