9.2.08

Gratulerer med dagen

Gratulere med dagen, Renate.
"Det er noen venner man vet at man vil beholde hele livet. Man er knyttet til dem av kjærlighet, tillit, respekt - og forlegenhet."
De fleste venner jeg har deler livet med hunder. Det fins også noen som ikke gjør det, men de synes hunder er alrighte dyr :o) Jeg gleder meg til å se alle neste lørdag, da er det duket for bursdagsfeiring med "hunder tillat" i Tosebygda. 14 hunder i tillegg til mine egne tre er bedt inn "på teppet" sammen med sine tobente. Det vil også komme noen med hundespann Sjekk litt om deres aktiviteter - rett og slett freske folk med fantastisk spreke og vakre hunder. Vi har planlagt diverse hundeshow; hundeutstilling, lydighetsoppvisning, juniorhandling og selvsagt freestyle. Meningen er å demonstrere litt av det jeg og hundekompiser driver med, hvor mye hundene betyr, hvor gøy det er å trene hund og selvsagt at det går an å feire bursdag med hunder tilstede. Det blir spennende, jeg har aldri gjort noe sånnt før og håper vi har tenkt "på alt", slik at hunder og gjester får det fint sammen. Det blir sikkert noen utfordringer. Denne ideen kom på banen da vi begynte å snakke om hvordan jeg skulle feire min 50-års dag. Det er alltid et problem at hundene ikke kan være med på slike feiringer, at det ikke blir noe fint for hundene, at de må være hjemme alene etc. Jeg likte ikke tanken. Så var alternativet og feire hjemme, men huset er lite og familien stor. Nesten-hjemme er vårt flotte grendehus og vi fant ut at dette var perfekt og enkelt for vår del, det var bare å kjøpe et stort sklisikkert teppe og ordne med musikk, så kunne vi invitere gjester på to og fire til triveli'e Trøgstad. Så nå er forberedelsene godt i gang, festkommiteen står på. Jeg for min del skal ro'an, take it easy. Om å gjøre å ha krefter til å kose meg neste helg.........

No comments:

Post a Comment