13.2.08

Til deg

"Freestyledamene" Vivi, Anne, Yvonne, Ann og Iren satte denne lille formiddagen på kartet som en fin dag hvor jeg glemte mine plager for en stund.
Flotte blomster som vitner om vår, nydelig kake, et dikt og en helt unik freestyleoppvisning bare for meg, gjorde virkelig susen. Jeg kunne ikke annet enn å smile, de var så søte - ja, rett og slett flinke har de blitt disse driftige damer. Moro med bursdag allikevel, selvom jeg føler meg utgammel. Litt gøy at feringen starter i god tid før dagen, slik at alt som er moro varer lenge og vel, liksom dras ut i det lengste både foran og bak. Det skal bli spennende å følge utviklingen. Jeg har ikke fått trent noe særlig med Khan i det siste, heller ikke med Brakar som har vært dårlig en 14 dagers tid. Han er heldigvis up and go nå, men vi tar det rolig. Det passer i grunn bra, så glatt og uframkommelig som det er overalt. Dessuten har jeg hatt nok å gjøre med hundeshowplanlegging og diverse små forberedelser. Det holder. Jeg tåler ikke mye - regner med det bedrer seg utover våren. Det bedre seg. Er mer enn nok av freestylekurs på gang, det gjelder å være fresk og rask, ikke besk og dvask! Så, det var jommen bra jeg fikk dette fine diktet idag jenter, da kan jeg minne meg selv på innholdet i det "Et lys som skinner, en sol som varmer, en blomst som gleder..... " TAKK - tusen takk!

No comments:

Post a Comment