30.8.10

Freestyledommere























Det ble en hyggelig tur til Karlstad selvom jeg ble dratt ut av senga kl. 07, ganske mannevond.. Men, Ali mørkbrent kaffe kurerte gruff og det var deilig å dra til Sverige, og kun være dommer. Her er resultatene fra konkurransen som absolutt var et vellykket arrangement med dyktige og proffe konkurranseledere fra Karlstad Brukshundklubb. Vi dømte totalt ca. 27 ekvipasjer i alle klasser, for-/ettermiddag. Stemningen var bra og ut ifra bildene her, så ser det i hvert fall ut som om dommerne synes at "freestyle er veldig moro"!! Vår norske venninne Jessica Karlgren med Sussi, vant kl. I med 76 poeng. Poengene i klasse I var ikke spesielt høye, men til tross for ukonsentrert hund som misset litt her og der, så viste de fin freestyle som akkurat rakk til opprykkspoeng. Heia, heia! Og jeg blir stadig inspirerert til å trene min egen hund videre etter å ha sett flinke ekvipasjer og artige ideer. Khan og jeg jobber videre med nye øvelser, selvkontroll og ordforståelse - og alt det andre. MELD PÅ TIL KONKURRANSEN I ASKIM 18. SEPTEMBER. Send mail; easydog@online.no

1 comment:

  1. Bare jeg ser bildene av dere to, så synes i alle fall jeg at freestyle er gøy! Haha, i alle fall gøy å observere dommere! ;)))) Din freestyledommerkjøttrull! Klem fra universitetsstudentkjøttrullen ;))

    ReplyDelete