9.8.07

Varmt

Jeg skulle ha trent hund, jeg skulle ha spikket trefigurer og dekorert de fine steinene fra Finnmark, jeg skulle ha gjort mer for..., jeg skulle ha funnet noe, jeg skulle...

Er usedvanlig tafatt, nesten syk i varmen. Ulik meg selv i det siste.

Tenker med glede på det kjølige ruskeværet vi hadde i ferien.

Og på hvor herlig Brakar og Proffen hadde det, frie i vann og i fjell!

Herlige frihet! Herlige hunder!
Heldigvis var Eva og Knerten på besøk onsdag. Det var veldig, veldig hyggelig. Eva har noe å øve på som jeg kan bidra med og hun filmet meg når jeg kjørte èn gjennomgang av nytt program. Litt moro men også vemodig. Vel, jeg orker ikke å skrive noe om det. Ikke nå. Jeg skulle ha... Tenk å ha halvparten av den enorme livsgleden som Proffen har!? Han er absolutt så veldig mye mer enn søt og liten. Han ER gleden han.

No comments:

Post a Comment