6.9.07

Freestyletrening Askim

Forrige gang var vi 5-6 ekvipasjer på trening ved klubbhytta til Indre Østfold Hundeklubb avkjørsel fra E18 til Østfold Næringspark, i Askim. Her ser vi Knerten, Trym og Happy i diverse positurer. Idag er det ny fellestrening, jeg tar optimistisk med kaffekanne og boomblaster og stiller meg klar sammen med Brakar kl. 18. Det er alltid litt spennende med slik fellestrening, jeg blir like glad hver eneste gang ukjente eller kjente dukker opp. Brakar og jeg kan vise eller hjelpe til hvis det er ønskelig, alle er velkomne - enten for å titte uten hund, spørre eller trene selv. Hvis det viser seg at dette er populært her i distriktet, så setter jeg gjerne opp flere datoer utover høsten! Ta kontakt hvis det er noe du lurer på i forbindelse med freestyle.

No comments:

Post a Comment