7.9.07

Tilbakemeldinger

Å gi alt, det gjør jeg når det gjelder freestyle - ingen lurer på det. Særlig de som var på freestyletrening i går fikk se hva det vil si å gi alt. (Å kaste seg ned på skitten asfalt kan absolutt være aktuelt i freestyle!) Jeg skal ikke stikke under en stol at jeg er veldig stolt av Brakar's vakre vesen. Jeg er ikke derved like stolt av meg selv, men jeg prøver å ha mot til å være den jeg er og til ikke å miste motet fordi jeg er den jeg er. Vi var 6 på treningen i går og siden de som kom også trener freestyle, har vært på våre kurs og er voksne nok til å være ærlige, tillot jeg meg å be om tilbakemeldinger på koreografien. Det fikk jeg og jeg takker hjerteligst for oppmerksomheten. Dere var til stor glede for meg og motiverte meg til å fortsette.... Takk!

No comments:

Post a Comment