29.5.08

F r e e s t y l e

"Freestyle dag ut og dag inn i måneskinn, kurs har jeg holdt, tror de ble solgt, freestyle er HOT, pause er NOT..." IØHK-damene danset seg gjennom grunntrening, freestyleøvelser, tørrtrening og koreografi og synes freestyle innebar mange utfordringer. Gøy som vanlig med kurs i Tosebygda. Må passe helsa - den har vært tydelig nedadgående fra jul til april for så plutselig å endre seg så jeg følte meg ganske eplekjekk i mai. Men det var "juks", for jeg har igjen utviklet Graves sykdom, dvs at stoffskiftet er utrolig høyt. Ikke rart jeg sjelden klarer å sitte stille, slapper aldri av, stor psykomotorisk uro.. Vel, dette skal medisineres og vil gå seg til! Dessuten er jeg så heldig å få prøve en ukjent medisin i forbindelse med MS, men som har fått stempelet Wonder Drug i USA.... Spennende dette året om jeg vil oppleve stagnasjon av MS'n med LDN - yihaaaaaaaa!

1 comment:

  1. Hei hei!
    Tusen takk for fine kursdager. Det var kjempegøy og veldig lærerikt å få gå på kurs hos deg.
    Jeg ser du har fått lov å få Naltrexone fint fint og tvi tvi for at du skal ha god effekt. Jeg kjenner ei som forsker på TNF (tumor necrose faktor) og jeg tenkte jeg skulle snakke med henne om MS, LDN og TNF, mulig det kan komme frem noe, hvem vet.
    De nye bildene av Kahn var forresten kjenpesøte.

    ReplyDelete