6.5.08

Se denne MS

-filmen, den passer for Per Ole. Han hjelper meg slik at jeg fortsatt kan si JAA og til å mestre det jeg har igjen av høyt prioriterte aktiviteter i mitt liv. Han tar seg av praktiske ting som hører med til det å prestere i oppvisninger, på kurs osv. i tillegg til ALT annet han også gjør - selv gjør jeg "next to nothing". I kveld skal jeg ha foredrag om freestyle og må ha med prosjektor, PC og lerret. Hvordan skulle jeg orke å holde fokus på det jeg skal gjøre hvis jeg i tillegg måtte vente, (jeg klarer ikke å STÅ mange minuttene) bære, løfte, gå fram og tilbake? Jeg hadde blitt totalt utmattet før jeg hadde begynt på foredraget! Med hjelp kan jeg bruke kreftene til det jeg elsker; å praktisere og lære bort freestyle. Husk at selvom en person ser frisk ut og har evne til å mobilisere i korte øyeblikk, så er dette kun et glimt av hele sannheten. Jeg synes det er fint hvis du ser filmen - vemodig, vakker og viktig. Takk.

No comments:

Post a Comment