6.11.08

Må skjerpe meg

Jeg har trent for lite fotarbeid, og er ikke særlig fornøyd med å innse at vi ikke har en perfekt fot. Her er et par filmsnutter fra økter med å sette sammen utgangsstilling, holdter med korte rette strekninger og noen vendinger. Alt involverer selvsagt også hundens evne til bakpartskontroll. Jeg bruker utlagt favorittforsterker på noen av øktene og tørr lever i lomma på andre økter. Det varierer hva som funker best for akkurat denne øvelsen. Jeg syns det er fint å filme slik, for da blir jeg tvunget til å ta tak i feilene mine. For det er alltid jeg som gjør noe feil, eller i det minste belønner feil atferd - aldri hunden.

2 comments:

  1. Dette ser jo veldig bra ut :)
    Vi sees i morgen!

    Klem

    ReplyDelete
  2. Det der ser jo veldig bra ut Merethe. Himmel som den fine gutten jobber for å holde riktig posisjon. Vi er stumme av beundring.

    ReplyDelete