13.11.08

Selvforsterking

Selvoppholdelse, selvironi eller selvplaging? Vel, "jeg ler i hvertfall ikke fordi jeg er lykkelig, jeg er lykkelig fordi jeg ler"og disse fantastiske juleforberedelsene med to terviser i skogkanten idag, fikk meg til å le meg skakk. Når man driver med freestyle er det faktisk veldig fint å ha øvd inn en liten juledans - selvom denne nok forblir vår bloggedans. Det var neimen ikke enkelt å skulle springe rundt et tre med lue på skakke som stadig falt av og samtidig bære en deilig myk leke. Nå kan jula komme - takk for oss!

4 comments:

  1. Så godt å ha nokre nissar som kan gå rundt juletreet!

    ReplyDelete
  2. Se der ja - fine julenisser det tenker jeg ;-)

    Khan er bare så søt når han rygger..

    Kos dere i førjulstida som snart er her.

    Mvh
    Farmor på Heierås

    ReplyDelete
  3. Yepp, Khan er søt, også når han ikke rygger ;o) Førjulstia skal tilbringes på krykker og rehabilitering, mens gutta steller hjemme - engst, engst!

    ReplyDelete
  4. For noen hærlige belgergutter du har :)
    Har alltid likt Brakar, fra jeg først fikk øynene opp for boka En Bra Kar. :)

    Mange julehilsner fra Stine og belgergutten Ace.

    ReplyDelete