4.2.10

6+

6+ er en uoffisiell konkurranseklasse hvor det må være mer enn 6 ben i ringen på likt. Jeg vet det er noen som ligger i hardtrening for å kjøre par, ja altså, det blir 12 ben i ringen det - og dette pleier å være veldig populært hos publikum! Men altså, her på bildet har vi 8 ben (utenfor ringen a gitt) med sjarmis tervis, så søte! Altså, 6+ skal blant annet vise samarbeide mellom hunder OG førere, så her er jeg redd det trengs minst en tobent.. men tenk så gøy hvis vi bare kunne sende to fine hunder ut i ringen, som på kommando utførte sitt program uten mennesker - ja, det er vel lov å fantasere litt :o) Takk til Khan og Millie!


3 comments:

  1. Ja toppen av krativitet er vel når noen klarer å lage et program med hunder uten fører ???

    Sees på søndag!
    Gleder og gruer meg masse !!!

    Hilsen Anniken

    ReplyDelete
  2. hehe.. synes det heller hadde vært toppen av lydighet - og det høres egentlig litt kjedelig ut, for vi VIL jo være med hundene på gulvet, sant?! Heia, Anniken, lykke til, dette klarer du så fint atte!

    ReplyDelete
  3. Tjo , - men tenk på hvor mye moro det hadde vært under innlæringen fram til resultatet da :-))
    tror ikke jeg hadde kjedet meg da nei :-)
    og jeg vet ikke om de nødvendigvis må være sammen med MEG på gulvet. Tror nemlig hundene ser bedre ut enn meg , - ( skulle gjerne slippe )
    Lydige hunder ,. ja det er klart, - men det trenger vi jo på " vanlig FS / HTM også det da .............


    sees i morgen .
    Spennende dag !!!

    ReplyDelete