18.2.10

Bla bla bla






















Jeg er stolt og kry av Khan, han er rett og slett verdens vakreste, søteste, mest snodige og vi har det så GØY sammen, i stua, i skogen, bak låven, på tunet, på kurs, rullator-tur haha, samme hva jeg finner på så er han klar til å dele moroa med meg, og jeg kan aldri, aldri få sagt høyt nok hvor viktig han er, neida jeg skal ikke filosofere rundt hundens betydning, om hvor høyt jeg elsker hundene mine, om hvor fin akkurat min hund er, hvordan min hund er den viktigste part i mitt liv, hvordan min hund gjør livet verdt å leve, hvor høyt jeg koser meg med akkurat hans nærhet og tilstedeværelse, ja dette samværet, det intense forholdet jeg opplever, respekten og ydmykheten jeg føler, nei jeg skal ikke prate om dette så alle blir lei! Idag har jeg bursdag og blir nøyaktig ett år yngre enn det jeg blir neste år på denne tia.

4 comments:

  1. Gratulere med dagen!
    For et deilig og gledespredende innlegg!

    ReplyDelete
  2. ooo takk skal du ha - det var jommen meg en gledesspredende kommentar!

    ReplyDelete
  3. Gratulerer med dagen!!!
    Og joda, du må skryte alt hva du er god for av den flotte Khan, jeg forstår deg så godt!
    Hunder er flotte, herlige, morsomme skapninger, ja - noen snille gledespredende hårete vesner!
    Og det ROPER vi ut!
    Setter stor pris på dine muntre kjærlige innlegg!
    De berører!
    Ha en superflott bursdag, du kreative hundebloggevenn!!
    Klem Lokki

    ReplyDelete
  4. Gratulerer med vel overstått!

    Klart vi skal skrive, skryte og til stadighet messe om våre fantastiske hunder! De som ikke liker å lese for finne seg noe annet å lese da :-)

    Stå på og gi værdens beste Khan en klem fra Trøndelag.

    Mvh
    farmor på Heierås

    ReplyDelete