1.12.07

Brakar danset i Vikingskipet

Og hvor syk kan jeg bli?! Jeg og Per Ole har vært sjuk - sjuk - sjuk i to grufulle døgn. Bedre nå. Antagelig "bare" et virus. Alle hundene har fått utpreget ro-trening, jeg har kun klart å kreke meg ned trappa for å slippe Khan & co ut å tisse, og har blitt så utslitt at jeg måtte legge meg rett ned på gulvet i gangen for å komme meg igjen. Naken og kald, i spasmer og kramper.. Khan har taklet traumene bra, han kommer bare av og til tuslende for å sjekke om det er liv; dytter nesa si inn mot hånda mi som henger slapt utfor senga, logrer litt og legger øra bakover før han legger seg ned oppå klærne mine med noen voldsomme stønn.. Akk ja, vi får heller mimre litt om forrige helgs store happening med Brakar, ta en titt på oppvisningen vår som nå er lagt ut på You Tube. Jeg får ikke gjort sånt herfra uten bredbånd, men håper linken funker, så du som vil kan ta en titt på flotte Brakar... Snart er vi up & go igjen - ehh, up & dance!

http://www.youtube.com/watch?v=ylxq6mMEFkQ

Her over er linken til oppvisningen vår i Vikingskipet.........

2 comments:

  1. Jeg føler med dere og ønsker dere riktig god og snarlig bedring!

    Valpetreffet i dag kan beskrives med to ord.. Vått & Kaldt *he he*

    Ann-Merethe

    ReplyDelete