23.12.07

God ju-uul







Alle gode ting er tre

God jul alle!

5 comments:

  1. Hei!
    En liten julehilsen fra Heierås.
    Nydelig julebilde i bloggen - Khan er like majestetisk som alltid ser jeg ;-)

    Håper dere får ei kjempefin jul, kos dere!

    *Klem til Khan*

    Mvh
    Merethe/farmor

    ReplyDelete
  2. Hei Merete!
    Ønsker deg og dine en riktig god jul og et strålende nytt år!
    Og ikke minst gratulerer med Khan! Han er jo helt herlig:o)
    Klem fra Elin og Comma

    ReplyDelete
  3. God jul til deg og alle hundene !
    Stor juleklem fra Marianne og Kera

    ReplyDelete
  4. GOD JUL fra Pi, Pavlov, Pax, Pia, Shejpa og Missy + Fanny og Thomas.
    Se lenken som forhåpentligvis funker:)

    ReplyDelete
  5. MAMMAN MIN! Endelig fant jeg ut hvordan jeg kan komentere eller skrive til deg her på Blog greiene :)
    Tusen takk for en kjempe fin jul. Jeg og Jo André har hatt det kjeempe fint. Kunne ikke vert bedre ;)
    Og koselig å være sammen med alle dyra igjen selvom jeg ble litt allergisk.

    Kjempe glad i deg Mamma! glad i Per ole også!

    Klem fra Kesia!

    ReplyDelete