12.12.07

Første lek
















Bildene forteller historien om den aller første gang Brakar og Kahn lekte sammen. Det var idag - og jeg var glad jeg hadde med meg kamera for dette var virkelig morsomt. Det er helt klart at de to har blitt veldig godt kjent med hverandre, Brakar oppfører seg pent overfor Kahn; er veldig tålmodig, men kjører noen oppdragende runder innimellom hvis han har blitt mast på leeeenge. Khan løper nemlig som en parhest med Brakar og prøver ellers å gjøre absolutt alt som Brakar gjør. Hittil har han vært for liten til å henge med når han farer avsted som en villmann i skogen, men ettersom beina har blitt tydelig lengre og kroppskontrollen bedre, er det blitt skikkelig flyt i pardansen! De var så morsomme, så levende, tullete, ekte, vennlige og ville - alt på en gang, og for et herlig skuespill terviser kan lage! Vel, jeg går på kurs og der har vi lekeøkter med baller, filler, tau & ting og joda, vi er i farta med å bygge flere gode forsterkere for god trening. Likevel, jeg tror det blir vanskelig å konkurrere med den gleden og intensiteten mine to gutter viste meg idag. Snakk om selvforsterkende - og helt tillat!!

3 comments:

  1. Herlige bilder! Brakar synes vel han har vært kostbar og kul lenge nok nå - på tide å slå ut pelsen ;)

    ReplyDelete
  2. Flotte bilder ja!
    Og så fint som Khan utvikler seg...
    Jeg har meldt på valpeshow vet du ;) Det må betales i løpet av helgen... Om du ikke har kontonummeret til klubben så send meg en mail!

    Vi skal foresten trene litt i romjulen... Om dere vil komme en tur og vise frem hva dere trener på på kurs ;)

    Klem Ann-Merethe

    ReplyDelete
  3. Virkelig morsomt å se!
    Disse gutta, disse gutta, er det alderen "som tar dem"?

    Ønsker dere en fortsatt GOD HELG og GOD og FREDELIG førjulstid!

    Klem Renate

    ReplyDelete