9.9.08

Gøy OG effektivt





















Frikk og Ellen, Khan og jeg har hatt det veldig, veldig gøy i dag. Vi har testet hvilke leksaker som er favoritter og hvilke som kun er ok. Det er moro med ting å trekke i, å løpe, fange, leke, slenge og holde. Vi har trent effektivt og bra med forstyrrelser av mange slag. Vi har hatt èn hund i dekk mens den andre ble kalt inn til fot rett foran den som lå. Èn i dekk mens den andre fikk leke og løpe etter ball. Bytte på. Fristende å bli med, stikke av, klarer, klarer ikke. Tøfft! Begge trente selvkontroll med fotballspillere (stor utfordring), barnehagebarn og andre mennesker like ved. Vanskelige forhold som vi fikset så de mestret myyye. Bra trening, nyttig læring for to ungdom, og nå er vi kjempeslitne.





















Khan: "Jeg venter litt! Jeg er sikker på at den tauballen ramler rett ned til meg hvis jeg står og gaper, eller bare tar noen søte små hopp"





Frikk: "Vente?? Nææ, jeg gir alt, jeg hopper og møter den på halvveien så får jeg den fort fort fort fort"!

No comments:

Post a Comment