26.9.08

Slalåmtrening

Khan og jeg trener her fire slalåmvarianter; vi går begge vanlig slalåm forover, åttetall, så rygger vi begge og til slutt rygger jeg mens Khan går forover. (Det fins flere, som for eks. sidelengsbevegelser og slalåm med bruk av gjenstand.) Jeg hadde spesielt to kriterier som hovedfokus for økta og det er at både Khan og jeg må få med oss beina mer flytende. Jeg må klare å løfte beina så Khan enkelt kan passere, det er ikke så enkelt som det ser ut til pga min MS/parecer. Det er vanskelig for meg å holde balansen og samtidig kontrollere Khan's bevegelser når jeg går bakover!! Selv synes jeg at vi klarte det ganske bra nå (takk, favorittforsterker;), men vi har et godt stykke igjen til vi er flytende.

2 comments:

  1. Her var det nok av futt og fart ja. Og beinstokkingen er bra den og! :)

    ReplyDelete
  2. Jeg er så imponert av deg og dine hunder altså, her er det samspill på høyt nivå =) Stående applaus fra meg!

    ReplyDelete