14.4.08

Dumdristig

Jeg føler meg lik gubben på 90 som litt vell optimistisk plantet en ny granhekk rundt huset sitt, og har meldt oss på til The World Dog Show International klasse, lørdag 5. juli i Stockholm. Jeg vet det fins flere flinke i Norge som har fine program eller er i gang med ett - bli med da vel? Å konkurrere i Sverige er verdifullt på så himla mange måter, moro er det òg. Team Brakar satser friskt på å reise, men vår helsesituasjon vil avgjøre om vi starter eller ei. Det er mange hindringer å forsere innen juli og vi skal få gjort div. helsesjekker av Brakar. Men jeg skal forsøke veldig hardt å trene freestyle hver onsdag formiddag (så sant det ikke regner) ved klubbhytta til IØHK. Jeg lover! Kommer du òg? Og så må jeg teste hva Khan kan. (Det er mange fordeler ved å utfordre seg selv...............)

No comments:

Post a Comment