1.4.08

Hurra

Tervis-slepp er fartsfylt moro. Jeg gikk absolutt i surr med hvem er hvem av denne utvidete bevegelige søskenflokken, så jeg tør knapt påstå at det er Khan og Farah vi ser i bånd. Ikke helt enkelt å vise fram to av de håpefulle ungdommer oppå haugen, eller hva farmor Merethe Boneng? Men jeg kan lett plukke ut Brakar, han er mest svart, størst og kulest :o) Godt å se han er i form og løper omkring med den glade, trivelige gjengen. Det var ikke en lyd fra noen, kun fart og fryd. Jeg tror den glade flokk synes skogen min var ganske så kupert og spennende - jeg liker jo selv å gå de vanskeligste stiene og ser på de bratte kneikene som intet annet enn perfekt trening. Hyggelig å ha følge her, og alle er veldig, veldig velkomne tilbake. Neste gang kan vi dra ned og ha svømmetrening, det er en fin badeplass som egner seg ypperlig for hunder like i nærheten. Enn så lenge, takk for besøket og jeg må si, nå vet jeg at jeg liker terviser veldig godt. Ja altså, andre terviser enn de jeg kjenner.. :o)

2 comments:

  1. Tusen takk for en utrolig trivelig dag hos deg og dine sist søndag.

    Jeg er jo så stolt over Arv sine barn vet du, og jeg må jo holde meg oppdatert i forhold til deres utvikling.

    Håper vi sees igjen til sommeren.
    Og du - jeg synes DU er utrolig flink jeg ;-)

    Klem fra farmor/Merethe på Heierås

    ReplyDelete
  2. Hei hei!

    Selv takk for en utrolig trivelig dag! hundene storkoste seg i hvert fall, selv om det var litt vel fri flyt til de hadde løpt av seg den værste galskapen *ler*

    Jeg håper ikke vi slet deg ut fullstendig...

    På det øverste bildet er det Cirka, Brakar, Chili(helt bakerst), Farah (mellom Chili og Khan) Khan, med Ghia rett ved siden av seg, og Fox løpende helt bak til høyre :O)

    Og du... ikke glem og sende meg linken til den filmen vi så da... jeg ler jo fortsatt bare jeg tenker på den !

    klem Ann-Merethe

    ReplyDelete