25.4.08

I BOBIL - JEG??

Vi drar nå avgårde for å holde freestylekurs i Nord Odal, og har vært så heldige å få låne bobilen til Iren og Ann for anledningen. Det blir spennende. Brakar er litt grinete fordi han ikke får ligget i sofaen sin, men Khan og Proffen synes det er helt fint. Det er ganske god plass, men bare ganske. Brakar tar stooor plass på veldig mange måter og det er jo begrenset i en slik bil-bolig. Vi får håpe alle kan roe seg og finne sine plasser uten kjas og mas - for det vil jeg altså ikke tåle gutter, så obs, obs. Har planlagt kurset og filmet endel fine små snutter jeg kan bruke for å vise øvelser etc. I alle år har jeg pleid å vise "det jeg preiker om" med Brakar. Dessverre har det nå blitt sånn at jeg ikke kan orke å vise med hundene (kunne også ha vist endel med unge hr. Khan nemlig;) og samtidig se, prate og følge med på alt, i hht mitt stramme tidsskjema. Må prioritere strengt for å klare å holde disse kursene, som jeg jo elsker!! Har med rullestol også, så får jeg brukt kreftene på å være "engasjert og inspirert." Lykke til til oss alle, vi gleder oss veldig! Odal'n rocks!!













No comments:

Post a Comment