4.4.08

Oppe - nede - oppe -

Sliten og vond idag pga et par sprell igår. Smilte og lo. Hvem skulle trodd det. Sånn er mitt liv. Er verdt det. Gå med smerter eller med jernkorsett. Kan velge. Ja vi har alltid et valg. Idag var det godt å ha en Khan å kose med. Brakar er redd pga vind og regn. Han ligger i Hønsebua med radioen på. Vondt. Bekymringsfullt. Jeg vil at Brakar skal være glad. Jeg vil at Brakar skal tåle å trene. Jeg vil at jeg skal tåle å trene. Jeg vil lære Khan det jeg vil. Jeg vil at Brakar skal være frisk, trygg og glad. Så mye motstand. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Jeg vil. Eko, eko.. la det skje

1 comment:

  1. PRIVAT HUSKEREGEL.

    Du skal ikke klistre fine øyeblikk
    opp på veggene i tankene
    og forgylle dem med lengselen din.
    Du skal kjøre spettet
    hardt innunder arrete hverdager
    og vippe dem opp.
    En etter en.

    Det er derfor
    livet har deg på mannskapslista.

    Kolbein Falkeid

    ReplyDelete