13.6.08

Freestyletrening

Fellesskap med likesinnede ER veldig koselig synes jeg, selvom det ikke alltid blir freestyletrening på freestyletrening! Hvis vi ikke orker av ulike grunner, så er vi da heller litt sosiale;o) Her er en lysbildeserie med litt av hvert fra diverse freestyletreninger i distriktet. http://s300.photobucket.com/albums/nn5/merete911/Fellestrening%20freestyle/?albumview=slideshow I går var det kun meg og Khan + èn til som kom for å trene freestyle. Fordelen med å være ved hundeklubben er at fremmede hunder og mennesker kommer og går. Det gir meg sjansen til viktig trening, siden Khan og jeg stort sett har trent hjemme i haven. Khan klarte helt fint å jobbe. Mistet han fokus, gikk vi litt unna, eller hvis jeg så at han absolutt ikke hadde tenkt å stikke fra meg så ventet jeg til han igjen så på meg av seg selv - så fortsatt vi. Han stod nemlig der, løs og kjekk, og vurderte om det var annen fartsfylt moro der borte... Han fokuserte bra, et stykke unna de som trente lydighet og vi lekte litt med filla, som han elsker å dra i - å dra meg overende er også gøy! Etterpå klarte han å legge seg i ro ved siden av min stol, løs og ganske nær fremmede. Men han har lyst å jage bort hunder som kommer for nære og han mister vettet hvis noen løper.... Så, joda, selvom han absolutt er en flink og grei gutt, så har han sin bakside - men hvem er helt perfekt? Dessuten er han en normal hund, belger, tross alt! Fliiinke Khankan!

No comments:

Post a Comment