28.10.09

Tidlig tåketrening




Jeg trener på å stå opp tidlig. Idag var jeg up'n about kl. 07.15 - to timer mot/FØR normalt. Tilbragte et par timer i sofaen med kaffe, pc, knekkebrød og hunder. Tåkehavet var enormt utenfor! Så vandret jeg ut. Vakkert og vilt. Fine forhold for filosofi. Senere, freestyle på Drøbak torg. Momenter. Hjem. Middag fra snill mann. Rottekos. Freestyle i Askim. Prat. Observasjoner. Tenker.
Midt i det skoddeland som heter jeg står det et gammelt veiskilt uten vei. Det står og peker med sin morkne pil mot skoddemyrer og mot skoddemil. Jeg leter fåfengt etter navn og tegn. Alt er visket ut av sludd og regn. Det stod en gang det sted jeg skulle til. Når ble det borte og når fór jeg vill? Jeg famler som en blind mot dette ord som skulle vist meg veien dit jeg bor. Midt i det skoddeland som heter jeg står det et veiløst skilt og skremmer meg. Inger Hagerup

2 comments:

  1. Herreguuuud hva flotte bilder, ligger nesten litt trylldom over de...dem var utrolig flotte!

    ReplyDelete
  2. Fantastisk bakgrunn for fotografering! Særlig det øverste bildet var fantastisk! Og nydelige ord fra IH

    Klem!

    ReplyDelete