18.1.08

Førti ti

måå bare si det, for det føles underlig..... om nøyaktig èn måned idag fyller jeg førti ti år! Og ung og vakker!? Skjønnhet kommer jo innenifra - typisk meg å bli født på vranga. Men ekte skjønnhet har vel ingen alder, he? Jeg tenker det blir en morsom bursdagsfeiring i alle fall jeg, alder til tross - eller pga alder? I tillegg til noen stakar hundeløse mennesker har jeg invitert 15 hunder og to hundespann. Det blir fint.
Gratulerer med siste måned som noen og førr kjære meg

2 comments:

  1. Da får man jo bare gratulere på forskudd og si at du holder deg uforskammet godt! :)

    ReplyDelete
  2. Gærnemaja..!
    Godt at galskapen fikk holde til på utsida da, og ikke på innsida. Hadde du jo væært låst inne på livstid!
    Ellers håper jeg du sørger for sledeføre til hundespannene dine, dere har vel noen snøkanoner der nede i Syden: Eller må vi kjøre doning..!

    ReplyDelete