30.1.08

I farta

Idag sprang Khan og jeg ut av skogen og dro avgårde på freestyletrening i Spydeberg Ridehus. Vi er en gjeng swingende damer som synes tia der går veldig fort! Den første timen gikk med til fritrening, den siste til filming. Greit å feste sine famlende steg til film, så vi kan le litt, diskutere og komme med innspill når vi ser på det hele sammen senere. Jeg for min del sliter fortsatt med mangelfull kraft og energi, men er absolutt fornøyd med de få øktene jeg kjører med Khan - han er en god gutt og flinKhan. Jeg klarer stort sett og følge en treningsplan, men er veldig spontan av natur og har lett for å fange små biter av morsom atferd i utide. Jeg er nemlig en kløpper i å se biter av atferd, og shaping er og blir moro for meg! Men jeg vil ha ytterligere progresjon på noen utvalgte øvelser som vi er godt igang med, og trenger å passe på kriteriene, ikke slurve. Dessuten må jeg stadig minne meg selv på betydningen av omvendtlokking og godbitenes plassering. Og jeg må ikke glemme å leke, jeg har lett for å "glemme" det fordi det akkurat er litt for slitsomt for meg. Men jeg er veldig flink til å koseKhan


"Værsågod"

4 comments:

  1. Gratulerer til den vakre og flinke Khan på 6 mnd dagen :o)

    Jeg gleder meg til å treffe dere igjen - håper ikke det blir lenge til ;o)

    Klem Ann-Merethe

    ReplyDelete
  2. Grattis med 1/2års dagen Khan! Tiden flyr....

    Jeg håper å møte dere når jeg kommer på Gjerdrum 30.mars - jeg må jo følge med utviklinga på arvingene ;-)

    Mvh
    Merethe på Heierås

    ReplyDelete
  3. Hei
    Ville bare hilse, og si grattis med en fin reportasje i bladet. Lykke til videre, og takk for fin og inspirerende blogg.
    hilsen Evy og Tequila

    ReplyDelete
  4. Takk for hilsener, fint å vite at noen titter innom her. Er det reportasjen i Hund & Fritid nr. 1/08 du mener? Den kommer ikke ut før 10.februar.. ;o)

    ReplyDelete