16.1.08

Treiging

Blodpudding under neglene er ekkelt. Pølselukt av fingrer og syltefett på hendene likeså. Men det og stadig være opptatt med å kutte opp små godbiter for diverse trening hører med som naturlig ingredienser i mitt liv. Det er et positivt signal. Litt dumt at jeg glemmer å vaske hendene før jeg inntar sofaen for å slappe av med hakketøyet mitt (skal hakke et sengeteppe for det er så lett at jeg slipper og tenke). Jeg innser at jeg både er lat og likeglad for tiden. De siste to ukene har vært usedvanlig triste og treige. Kanskje bortsett fra noen morsomme timer den formiddagen da ukebladet Hjemmet var på besøk? De vil lage en artikkel om meg, freestyle og MS. Ellers veldig lite krefter her, jeg strever med å være snill og grei. Ting går langsomt. Noe som er artig er samværet med Khan som er en godgutt som krever action daglig. Sjekk for eksempel denne linken til en liten film jeg la på You Tube. Da kan du se hvordan vi får tiden til å gå ;o) http://www.youtube.com/watch?v=HAKCqJq_MMk Men jeg har vært i Spydeberg Ridehus og trent i to timer idag. Tre hunder trente jeg, for tenk. Det er positivt. Oppmuntrende å treffe Eva, Vivi, Ann, Iren, Yvonne og Anne og hundene. En positiv gjeng å være sammen med. Glad vi har leid dette ridehuset nå som det pøser og blåser hele tia. Brakar er engstelig når vind og regn pisker mot vinduet. Hvis vi av og til rekker ut en liten tur mens det er opphold, setter han seg ned for å scanne lufta for farlige vibrasjoner. Men han syntes det var topp i ridehuset, der var det nærmest værsikkert. Kan nok ikke pensjonere denne karen riktig enda, så vi burde gjøre noe mer. Men hva? Ble jo veldig inspirert etter at det gikk såpass bra på MyDog08 - selvom vi burde ha vunnet fordi vi var "simply the best" og bare ble nr. 4, så er jeg strålende fornøyd med alle de positive tilbakemeldingene vi fikk, også fra dommerne. Fikk til og med trøst, var jo litt lei meg. Hadde jeg hørt at musikken hadde startet, så hadde jeg ikke behøvd å droppe slalåmen som gjorde at vi fikk 0 poeng på obligatoriske øvelser, (topp poeng for alt annet). Brakar var superduper. Men dette er "lenge siden" - nå er det framover - må tenke framover med forventninger...

1 comment:

  1. Er sikker på du og Brakar vant alle hjertene - og det er vel den viktigste seier tross alt :-)

    Fra trøst til alvor - den tekniske glippen som skjedde ved at musikken IKKE kunne høres i starten, noe som gjorde at du på sparket måtte gjøre en endring som kostet dere seieren, synes jeg er viktig å tenke gjennom. Hvordan man skal håndtere både som arrangør og som deltaker. En liten sak å diskutere slik at man kan være forberedt om/når det skjer igjen.

    Anyhow - gleder oss til å lese Hjemmet, se flere innslag på You Tube og ikke minst se mer til deg og Brakar i ringen. Pensjoneres? Det er i arbeidslivet det...Ikke i LIVET selv! Stå på!

    Klæm Renate (sjefskjøttrull i valgkomitèen)

    ReplyDelete