7.9.09

Freestylekurs

Fliiiinke søte Khan og jeg har hatt kurs i helga. Det var GØY, rett og slett gøy. Freestyle er moro og vanskelig. Det å få dele min entusiasme for denne hundesporten i mitt hjerte med andre, er det mest givende jeg vet. Jessica, allerede godt i gang med treningen av sin ivrige lille Sussi, tok bilder og har skrevet noen ord, som kan sees her. Selv hadde jeg mer enn nok med å holde meg på beina og instruere, og tok ingen bilder selv. Håper å se igjen de fleste på trening ved hundeklubben, hvor jeg fortsetter å stille onsdager i uker med partall. Noen vil også ha private avtaler. Jeg er sterkt motivert til å fortsette arbeidet med å få fram flere flinke freestylere i Norge. Det er viktig for sporten med flere ambisiøse ekvipasjer. For vår del var det ekstra hyggelig å ha en av kursdeltagerne på overnatting i Hønsebua over helgen. Dette falt i god smak også hos Khan. Han og tervisen Millie fra Krokstadelva oppførte seg som gamle, gode kjente og fant øyeblikkelig tonen. Gøy å få leke med en lik seg selv. Alt i alt har Khan og jeg hatt en fantastisk fin helg, og idag er det dagen derpå.













1 comment:

  1. Hei hei!

    Flotte bilder av søte Khan og den like søte Millie! ser ut som om de hadde det gøy sammen :0)

    Klem

    ReplyDelete