1.9.09

Våre spiseteknikker

Aldri fred å få med slike fine fyrer i hus. Selvsagt kunne jeg ha bedt dem om å gå å legge seg, vi kunne ha latt være å forsterke annet enn ro og passivitet mens vi spiser.. jo, jeg kunne ha valgt det. Hvis månen var en blå ost, så hadde jeg gjort det. Men vi LIKER å ha det sånn - det stimulerer min kreative side. Jeg har faktisk lært dem mange viktige øvelser og en god del selvkontroll, akkurat her på kjøkkenet. Dagen er ikke helt den samme uten tildels aktive bidrag fra hund og katt rundt middagsbordet. Det fins mange måter å tigge på, mange måter å få i seg maten på, avhengig av hva man har på sitt frivillige inne-repertoar og avhengig av om man heter Proffen, Ask eller Khan. Go'ingene.

2 comments:

  1. Skikkelig gøy å se :-)
    Deilig å vite at det ikke bare vi som har kreativ tigging - og liker det :-)

    ReplyDelete
  2. Så herlige de er!!!
    Proffen var jo bare så søt der han jobbet bakbeina høyt, høyt til værs ;-) og Khan - ja, han er bare helt konge synes jeg (helt objektivt altså *he he*)

    Klem fra Farmor på Heierås

    ReplyDelete