21.8.09

FREESTYLEFILMEN

Jeg sitter nedstemt i sofaen inntullet i et pledd, leser om meg og hundene i bladet Vi med hund nr. 7 (Hund uten filter, s. 8-10, av Anniken S. Svensson). Både tanker på Brakar og egen sykdom setter stemningen lav her idag. Bilen var pakket for Sølen, Khan og jeg hadde gledet oss til adspredelse og trening sammen med de andre. Så ble jeg plutselig ulidelig dårlig i natt og alt stoppet opp. Mens jeg forsøkte å få fokus vekk fra det vonde, lette jeg rundt på pc'n. Tittet inn hos NKK, på jakt etter noe. Finner man ikke det man leter etter, så finner man noe annet istedet og da var det jo det jeg lette etter. NKK sin reklamefilm for freestyle!! Kanskje du har sett den på TV, men jeg har ikke sett den før NÅ. Dagen ble med ett mye morsommere. Igjen, takk freestyle! Takk NFF, Ellen, dere andre, Brakar - ja, vi har gått en lang vei som Norges aller første skapfreestylere. Med denne reklamefilmen vil jeg tro freestyle har tatt et steg videre ut mot folket. Godt jobba!

1 comment:

  1. Vilken himla härlig reklamfilm för freestyle! Vi sätter genast igång med tankearbetet att göra något liknande!
    Trist att du känner dig hängig! Tänker på dig!
    /Yvonne

    ReplyDelete