28.8.09

Kreative

Forberedelse for freestyle ja, trenger du noen idèer? Her kan du se hvordan Khan og jeg var kreative. Jeg varierte min posisjon, "sparket litt fotball" og brukte ballen som forstyrrende element mens jeg ga kommandoer som han kan når jeg er oppreist eller i mer vanlig posisjon. Er man fotballidiot, så er man fotballidiot. Og freestyleidiot. En smart kobling. Det viktigste er å utnytte mulighetene, vite hva man vil ha og så ha det gøy i verdifulle, korte og hyppige økter til begges forlystelse. Se også Mari og Micke, kul kreativ ekvipasje som gikk på freestylekurset i Bergen i våres. Synd de bor for langt unna til å stille på konkurransen i Oslo i morgen!

2 comments:

  1. kennel.fantasia@gmail.comAugust 30, 2009 at 4:09:00 AM PDT

    Hei. Jeg ser at du skriver om et freestylekurs i Bergen. Hvilket kurs er det? Jeg har så lyst til å begynne skjønner du! :-)

    ReplyDelete
  2. Hei, kult at du vil begynne med freestyle. Det nevnte kurset var i regi av Bergen Selskapshundklubb, med meg som innleid instruktør. Og jeg drar gjerne tilbake til Bergen, det var et bra arrangement med flinke deltagere.

    ReplyDelete