19.8.09

Freestyle swinger videre

Idag begynner høstens runde med freestyletrening ved IØHK sin klubbhytte i Askim. Jeg er fortsatt optimist (forresten noen som tør bruke en kul rappe-låt snart?) og stiller opp der annenhver onsdag. "Vi khan freestyle" og swinger videre - alle er hjertelig velkomne til å trene med oss eller se på. Passer ikke onsdager, ta kontakt, kanskje jeg kan hjelpe til på annen måte, en annen dag? Trenger du kurs, kan du få det hos meg 5.-6. sept., få plasser ledig, men ta kontakt NÅ. Og - jeg oppfordrer deg som har trent inn et program til å melde på til NFF sin konkurranse på Klemetsrud, lørdag 29. august. Enten som ordinær deltager eller som rekrutt (da er belønning i ringen ok). Publikum er også hjertelig velkommen. Men først - felles freestyletrening. Så skal Khan og jeg pakke myggstift og regntøy og dra til Sølen på kenneltreff for å hvile ut med selvkontroll og kontaktøvelser og - litt lydighet.

No comments:

Post a Comment