7.10.07

Mye

Jo, det har skjedd mye gøy i høst, og jeg henger fortsatt med i kjent stil (se foto :o) Jeg blir fryktelig sliten og utmattet for ingenting - jeg gjør derfor ikke noe annet enn "hund". Så bortsett fra de evinderlige plagene ustabil og svak i beina, vondt i ryggen, nulltoleranse for stress, "tissetrouble" (MS) og ubehandlet hypertyreose, har jeg det meget bra og er i topp form. Når det i tillegg arrangereres spennende kurs og jeg blir invitert til å holde foredrag og får danset med Brakar, er jeg lyykkelig. Siste foredrag av meg foregikk i Horten hos Sissel Grana for en meget spennende og engasjert forsamling mennesker! Vår freestyleoppvisning gikk bra, Brakar var ivrig og glad. Og Canis arrangerte helgesminar med Bob Bailey og Kathy Sdoa for et par uker siden, jeg holder på med et referat, men har ikke klart å prioritere det. De som er nysgjerrige kan heller titte på sidene til Marianne som har skrevet ned noen viktige punkter. Så mye annet har forstyrret meg i min bruk av tid. HUNDER for eksempel. NY hund. Jeg innser at Brakar snart er gammel i kroppen. Vi trapper nok gradvis ned fra neste år. Jeg regner likevel med at han enda i noen år vil være min partner på kurs, etc. Jeg er jo avhengig av han! Og det går an å tenke tanken på ny hund også. Heldigvis er vi fortsatt to om den tanken; Ellen trenger ny dansepartner. Det er snart 2 måneder siden Morten gikk inn i evigheten. Vi tenker stadig på han, det er sikkert. Vi har klart å gå et steg videre, og har vært på besøk hos Hanne. Er disse aktuelle dansepartnere, eller hva med den nederste her....

No comments:

Post a Comment