3.10.07

Glad



Jeg må si jeg er glad! Glad på vegne av lille, flinke, uredde, fiiiine Proffen jr! Endelig skal han få ha det gøy på en mer organisert måte enn hva han opplever sammen med meg; Proffen har begynt på agilitytrening i IØHK. Per Ole har bestemt seg for å ta litt agilityansvar denne høsten. Han har tildels store ambisjoner, så får vi se om helsa og tiden vil jobbe for eller i mot disse to gutta mine. Jeg ble med på agility VM på søndag for å se hvaslags galskap agility er. Og både jeg og Ellen ble revet med, vi ble faktisk både glade og rørt. Det var høy fart og stor presisjon, garantert like publikumsvennlig som freestyle! Jeg er glad jeg vet at dette ikke er noe jeg kan drive med, men at agility fenger mange, forstår jeg godt. Jeg er glad hvis Proffen og Per Ole kan få oppleve gleden over dette sammen, så skal jeg stå på sidelina og heie - eller kanskje vi kan ta en liten freestyledans i pausen?

No comments:

Post a Comment